środa, 8 czerwca 2011

Subiektywna mapa Krakowa 2 - Mostowa


Mostowa
Mostowa jak sama nazwa wskazuje mieści się przy ulicy Mostowej nieopodal nowej kładki łączącej Kazimierz z Podgórzem. Uliczka ta rozwinęła się odkąd piesze wycieczki spacerują przez kładkę, przybyło kilka nowych lokali a to zapewne dopiero początek.

Miejsce o którym dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć jest jak dla mnie wyjątkowe przede wszystkim ze względu na występujące tam alkohole a w szczególności polskie ekologiczne wina z róży, truskawek, aronii itp. Dla miłośników piwa też znajdzie się coś wyjątkowego jak np. piwo orkiszowe.

Przyjemna obsługa, a i ceny nie powalają na kolana (lampka wina jeżeli dobrze pamiętam kosztuje w granicach 6-9zł). W mostowej można również podziwiać prace młodych artystów za sprawą fundacji Bulwary Sztuki. Koneserem sztuki współczesnej nie jestem ale na wino wrócę.

4 komentarze:

  1. dalej kusisz... wino różane brzmi smacznie i aromatycznie achhh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle coś nowego się otwiera w Krakowie. Bardzo dobrze! Na pewno zajrzę, bo to moje rejony spacerowe podczas pobytów w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja różanego jeszcze nie próbowałam, ale na pewno spróbuję, moim faworytem jest wino aroniowe

    Hazel otwiera się, otwiera, niestety też często zamyka, ale przynajmniej coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MaLa, chyba się zamieniłyśmy miejscami. Jakieś półtora roku temu ja spacerowałam regularnie po Mostowej w Krk, a teraz po Bagateli w Warszawie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

-

Related Posts with Thumbnails